سئو داخلي سايت نياز دارد تا با استفاده از تکينک هاي مناسب انجام شود تا نتيجه مطلوبي را براي صاحبان وب سايت ها ايجاد کند. سئو سايت به طور کلي به دو دسته سئو داخلي و سئو خارجي تقسيم مي شود؛ هر دوي اين موارد تاثير زيادي در بهبود رتبه سايت داشته و مي توانند با استفاده از استراتژي هايي که دارند، کاربران زيادي را جذب سايت کنند.


به دنبال همين موضوع در ادامه اين مقاله به بررسي تکنيک هاي سئو داخلي سايت مي پردازيم تا با استفاده از آن ها عملکرد صفحاتتان را به خوبي ارتقا دهيد. البته دقت داشته باشيد که اگر از يک آموزش سئو داخلي سايت نامناسب استفاده کرده و استراتژي هاي آن را در صفحات خود پياده سازي کنيد، به راحتي ممکن است که خسارت هاي جبران ناپذيري به کسب و کار خود وارد کنيد.


تکنيک هاي اساسي سئو داخلي که حتما بايد رعايت شوند


قبل از اينکه درباره تکنيک هاي سئو داخلي سايت اطلاعات بيشتري کسب کنيد، بايد به خوبي مفهوم اينکه سئو داخلي سايت چيست را متوجه شويد. سئو داخلي يعني اينکه شما صفحات سايت خود را با استفاده از استراتژي هايي که مربوط به داخل سايت مي شود به گونه بهينه کنيد که پتانسيل دريافت رنک هاي برتر در SERP ها را داشته باشند. سئو داخلي يا On-Page seo مي تواند اعتبار سايت را به شکل قابل توجهي بهبود بخشد. حال که ماهيت بهينه سازي داخلي سايت را به خوبي درک کرده ايد، وقت آن است که تکنيک ها و ترفندهاي آموزش سئو داخلي سايت استفاده کنيد تا عملکردتان را بهبود دهيد.


اخبار فوري اجتماعي


URL متناسب با اصول سئو


وقتي صحبت از سئو داخلي مي شود، URL نقش بسيار مهمي را بر عهده دارد. بنابراين شما بايد براي تمامي صفحات خود URL مناسبي ايجاد کنيد که تطابق خوبي با اصول سئو داشته باشد. براي انجام اين کار بايد نکات زير را به خوبي رعايت کنيد:



  • در URL از عبارات کليدي محتواي خود استفاده کنيد.

  • URL شما بايد در حد امکان کوتاه باشد

  • URL بايد اطلاعات خوبي در مورد صفحه سايت شما ارائه کند.

  • URL را به صورت دستي وارد کنيد.

  • فايل robot.txt را بررسي کرده و قابليت ايندکس شدن URL را تنظيم کنيد.

  • URL هاي سايت بهتر است که به صورت انگليسي باشند.


به کار بردن کلمه کليدي هدف در عنوان


عناوين شما حتما بايد داراي يک کلمه کليدي باشند. در تگ H1 بهتر است که کلمه کليدي هدف در ابتداي آن به کار برده شود. عنوان صفحه معرف محتواي صفحه شما است؛ بنابراين بايد به بهترين شکل ممکن ايجاد شود. اگر نتوانيد عنوان صفحه مناسب و جذابي براي خود ايجاد کنيد، کاربران وارد سايت شما نخواهند شد و در نتيجه ترافيک طبيعي سايت را از دست خواهيد داد؛ حتي در صورتي که محتواي فوق العاده و با ارزشي داشته باشيد.


در نوشتن عنوان سايت پيشنهاد مي کنيم که از نکات زير به خوبي استفاده کنيد:



  • عنوان اصلي صفحه سايت بايد ارتباط زيادي با محتواي شما داشته باشد.

  • در تگ هاي عنوان بهتر است که کلمه کليدي به طبيعي ترين شکل ممکن به کار برده شود.

  • پيشنهاد مي کنيم که به جاي استفاده از کلمه کليدي در اواسط يا انتهاي متن عنوان، آن را در ابتدا به کار ببريد.

  • از کلمات جذاب کننده استفاده کنيد.


کاربرد صحيح تگ هاي H1، H2 و H3


اين تگ ها بخش مهمي از محتواي شما مي باشند. در نتيجه بايد به درستي و در جاي مناسب از آن ها استفاده کنيد. تگ هاي H به خزنده هاي گوگل اعلام مي کنند که محتواي شما به چند بخش تقسيم شده و بخش از آن به چه موضوعي مي پردازد. البته کساني که از وردپرس استفاده مي کنند، در مورد تگ هاي H1 نياز نيست کاري انجام دهند. تنها بايد متن عنوان را وارد کنند.


پس از H1 بهتر است که محتواي خود را به چند بخش تقسيم کنيد. تگ هاي H2 قسمت هاي کلي و تگ هاي H3 زير شاخه آن ها هستند. البته دقت داشته باشيد که حتما لازم نيست که محتواي خود را به دسته هاي مختلف دسته بندي کنيد. اما اگر بتوانيد به درستي از اين تگ هاي عنوان استفاده کنيد، موتورهاي جستجو و همچنين کاربران، از صفحات سايت شما راضي خواهند بود.


اهميت تگ هاي alt در سئو داخلي سايت


در تصاويري که در محتواي خود از آن ها استفاده مي کنيد، بهتر است که داراي تگ هاي alt باشند. تگ هاي alt فرصتي را براي صفحات سايت شما ايجاد مي کنند که عبارات کليدي را در تصاوير خود نيز به کار ببريد. سعي کنيد که در عنوان تصاوير و متن تگ هاي alt از عبارات کليدي هدف خود استفاده کنيد.


نشانه گذاري structured data


شما بايد تا جايي که مي توانيد به موتور جستجو در مورد صفحه سايت خود، اطلاعات بدهيد. نشانه گذاري structured data در انجام اين کار به شما کمک خواهد کرد. برخي از افراد از نشانه گذاري structured data را به عنوان Rich Snippet مي شناسند. به هر حال بايد بدانيد که اين نشانه گذاري براي همه نوع هاي محتوا کارساز نخواهد بود. Snippets Rich ها به طور مستقيم با سئو سايت مرتبط نيستند اما مطمئنا مي توانند به شما در افزايش CTR کمک کنند که اهميت زيادي در سئو داخلي سايت دارد.


لينک سازي داخلي به همراه انکر تکست مرتبط


آموزش سئو,آموزش سئو داخلي,آموزش سئو داخلي سايت


لينک سازي داخلي در هر صفحه بسيار مهم است؛ زيرا به کاربران و موتور جستجو کمک مي کند تا به محتواي شما ارتباط بيشتري برقرار کرده و ساختار وب سايت شما را به راحتي درک کنند. براي انجام لينک سازي داخلي بر اساس آموزش سئو داخلي سايت بهتر است که نکات زير را در روند کاري خود مورد استفاده قرار دهيد:



  • لينک هاي داخلي شما بايد با انکر تکست هاي مناسبي ايجاد شوند.

  • هدف اصلي شما در اين زمينه بايد اين باشد که کاربر را در سايت خود نگه داشته و او را با بقيه محتواهاي سايت خود، آشنا کنيد.

  • محتواهايي که به آن ها لينک مي دهيد بايد بالاترين کيفيت و همچنين بيشترين ارتباط را با محتوا اصلي داشته باشند.


زبان نوشتاري محتواي شما بايد کاربر پسند باشد


کلمات کليدي براي متن محتوا اهميت زيادي دارند. اما اگر شما بتوانيد با استفاده از اصول آموزش توليد محتوا محتوايي جذاب و کاربر پسند توليد کنيد، تاثير اين عبارات کليدي به مراتب بيشتر خواهد شد. در ادامه برخي از نکات مهم آموزش توليد محتوا را براي کاربر پسند کردن متن، براي شما ارائه کرده ايم:



  • محتواي شما بايد در عين حالي که کلمات کليدي کوتاه را در خود جاي داده است، از عبارات کليدي بلند يا long-tail keyword نيز استفاده کند.

  • به کار بردن کلمات کليدي LSI


بهينه کردن سرعت سايت


با توجه به آمارهاي به دست آمده، اگر کاربري در زير 5 ثانيه نتواند که وارد صفحه وب سايتي شود و يا اينکه صفحه مورد نظر به طور کامل در اين 5 ثانيه بارگذاري نشود، اين کاربر از سايت خارج شده و اين موضوع سبب افزايش نرخ پرش سايت خواهد شد.


سرعت سايت يکي از مهمترين فاکتورهاي رتبه بندي گوگل به شمار مي رود. نکات زير را در مورد سرعت صفحات سايت بهتر است که مدنظر داشته باشيد:



  • اگر سايتي که رنک مناسبي دارد، سرعت بارگذاري خوبي نداشته باشد، کاربران باز هم از آن خارح خواهند شد.

  • البته اگر صفحه سايت شما از همان ابتدا سرعت مناسبي نداشته باشد، به طور کلي از طرف گوگل رنک بالايي دريافت نخواهد کرد.

  • استفاده از هاست پر سرعت و فشرده سازي تصاوير مي توانند به شما در زمينه افزايش سرعت بارگذاري سايت کمک زيادي کنند.

  • عملکرد شما در اين زمينه وضعيت متناسب بودن تجربه کاربري سايتتان را نشان خواهد داد. همانطور که مي دانيد، تجربه کاربري اهميت بسيار فوق العاده اي براي گوگل دارد که آن را به عنوان يک فاکتور اصلي در رتبه بندي صفحات نتايج جستجوي خود به کار مي برد.


اميدواريم با استفاده از مواردي که گفته شد، عملکرد خوبي در زمينه سئو داخلي سايت از خود نشان داده و ترافيک بالايي از موتورهاي جستجو از جمله گوگل، دريافت کنيد. اکنون که شما به خوبي مي دانيد که سئو داخلي سايت چيست، بهتر است که استراتژي هاي خود را نيز بر اساس بهترين اصول سئو سايت تغيير داده و عملکرد خود را بهبود بخشيد.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سايت ,داخلي ,بايد ,استفاده ,کنيد ,کليدي ,داخلي سايت ,کلمه کليدي ,عبارات کليدي ,استفاده کنيد ,داشته باشيد ,نشانه گذاري structured
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

قطعات دیزل ژنراتورر ایران-شرکت ریان پیشرو ترانه های کودکی صنعت شرق خزائن شیـ وا نیـ Kathy عمران صنعت کشاورزی مینو رایانه